پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مسلمانان و مردم شریف استان کرمانشاه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش صالح نگار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ متن پیام مهندس مرادی بدین شرح است:

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا، مبشر عدالت و وحدت رسول اکرم (ص) حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است.

هفته وحدت پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه ها و خودخواهی ها و موجب صفای قلوب است.

اینجانب آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف و بزرگوار استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.