حمید رضا اکبری: اگر بگذارند تحولی در حوزه اشتغال در بخش مرکزی شکل خواهیم داد
به گزارش صالح نگار به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی حمید رضا اکبری بخشدار مرکزی دزپارت دربازدید میدانی از روستا درازدره با بیان اینکه دهیاران در عرصه عمران و توسعه روستا نقش مهمی دارند اظهار داشت: دهیاران حلقه وصل بین مردم و دولت هستند پس باید با تعامل و مشارکت مردم روستا پیگیر امور در حوزههای عمرانی، خدماتی، بهداشتی باشند.
وی با اشاره به موضوع اشتغال که مورد تأکید امام شهید امت است، افزود: باید با فراهم سازی زیرساختهای لازم، بخش مرکزی را همگام با کشور به سمت توسعه همه جانبه و شکوفایی پیش ببریم و دهیاران طرحهایی که میتوانند در روستاها اشتغال ایجاد کند را شناسایی و نسبت به فعال کردن آن به منظور رشد اقتصادی اهتمام ورزند.
وی در ادامه گفت: دهیاران باید در راستای امیدبخشی به مردم تلاش کنند و زبان گویای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت باشند.
وی در ادامه گفت : شرایط کشور امروز حساس است، باید با امیدآفرینی به مردم برای تحقق اهداف دولت و نظام تلاش کنیم.
وی وحدت را ضرورت کنونی جامعه برشمرد و تاکید کرد: دهیاران باید به دور از هرگونه سیاسیکاری و قبیلهگرایی، محور وحدت باشند و به عنوان نماینده حاکمیت، وحدت را در بین مردم تقویت کنند.
اکبری بخشدار مرکزی در ادامه اظهار داشت : پرهیز از روزمرگی، برنامهمحوری و ایجاد درآمد پایدار حول محور قانون را از وظایف مهم دهیاران عنوان کرد.
در پایان بخشدارمرکزی از طرح خوداشتغالی کشاورزی دهیار محترم دراز دره که شامل کشت درختان همچون مرکبات ، پسته و همچنین انواع صیفی جات بود بازدید بعمل آورده و این دهیار را مورد تفقد قرارداده تا الگویی برای دیگر دهیاران منطقه باشد.
پایان خبر/

















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰