رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه کرمانشاه خبر داد؛

آغاز آموزش ۵۷ نیروی جدید سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه، از آغاز آموزش ۵۷ آتش‌نشان جدید در این سازمان خبر داد و گفت: این نیروها از امروز ( سه شنبه دوم تیرماه) وارد چرخه آموزش‌های تخصصی شده‌اند تا آماده خدمت‌رسانی در عرصه‌های عملیاتی شوند.

به گزارش خبرنگار صالح نگار، مهندس سعید قادری ادامه داد: دوره آموزشی نیروهای جدید الاستخدام، ۴۵ روز به طول خواهد انجامید که در این بازه زمانی، نیروهای تازه جذب‌شده، مهارت‌های تئوری و عملیاتی مورد نیاز برای ورود به مأموریت‌های شهری و مقابله با حوادث مختلف را فرا خواهند گرفت.

قادری گفت: مقرر شده که پس از پایان دوره آموزشی و فراگیری کامل دوره های عملیاتی، این افراد بصورت رسمی در واحد عملیات سازمان مستقر و در جهت امدادرسانی به شهروندان، مشغول خدمت شوند.

وی تأکید کرد: جذب نیروهای متخصص، بخشی از برنامه جامع شهرداری کرمانشاه و سازمان آتش‌نشانی برای تقویت توان عملیاتی و ارتقای سطح آمادگی است و هدف اصلی از این اقدام بالابردن ضریب ایمنی و ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان کرمانشاهی است.

پایان خبر/