یادداشت ویژه؛

پیام مقام معظم رهبری و نکاتی درباره مذاکرات با یزیدیان زمان

  چه فتنه‌ای بود چه غربالی شد جامعه چه غربالی شدند سیاسیون… آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد: پسر آقای مکارم بلافاصله پس از شهادت رهبری، با من تماس گرفت و گفتند پیشنهاد آقای مکارم برای رهبری، فرزند رهبر شهید است برای بررسی در مجلس خبرگان. آقای کعبی وکیل آقای مکارم شدند برای ابلاغ نظر آقای […]

 

چه فتنه‌ای بود

چه غربالی شد جامعه

چه غربالی شدند سیاسیون…

آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد:
پسر آقای مکارم بلافاصله پس از شهادت رهبری، با من تماس گرفت و گفتند پیشنهاد آقای مکارم برای رهبری، فرزند رهبر شهید است برای بررسی در مجلس خبرگان.

آقای کعبی وکیل آقای مکارم شدند برای ابلاغ نظر آقای مکارم به مجلس خبرگان.

نظر اکثر اعضای خبرگان برای گزینه رهبری قبل از جلسه مشخص بود.

بیش از دو سوم از اعضای خبرگان در قم جمع شدند.

از ۶۱ نفر ۵۰ نفر به رهبری آقامجتبی رای دادند.

رهبری آقامجتبی از رهبری خود رهبر شهید رای بیشتری کسب کرد.

آقامجتبی مجروح بود و گفتند من تابع رای اکثریت هستم.

خود آقامجتبی کاندیدای رهبری نشدند و ما ایشان را مطرح کردیم.

الان متوجه شدیم که آقامجتبی فقط گزینه رهبری نبود، بلکه یک رهبر منحصربفرد هستند.

ترامپ با توهین به شهید سلیمانی:

«این توافق، نتیجه یک کار سه‌ماهه نیست؛ بلکه حاصل سال‌ها زمینه‌سازی است. اگر من ژنرال سلیمانی را نکشته بودم، احتمالا الآن اصلا صحبت از این توافق نبود؛ چرا که او یک “نابغه دیوانه” بود و آن‌ها هرگز نتوانستند جایگزینی برایش پیدا کنند.»

 متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا

▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم

📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد.
💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.

🔻والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵

۱)بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم
۲)رئیس جمهور مسئولیت مذاکرات و تفاهم نامه را قبول کردن و تعهد دادند
۳)حقوق ملت و جبهه مقاومت حفظ بشه
۴) اگر خلف وعده شد مذاکرات بعدی نداریم

 

🚨می‌زنیم توی دهن کسی که عواقب این مذاکرات رو بندازه گردن امام امت

 

✍بر این درد اگر بمیرم رواست..
امام امت،ولی فقیه جامعه نظر دیگری داشتند..
کجاست ولایتمداری؟

برای ساکت کردن ما که هم نظر ولی امر خود بودیم،
هر روز و هر ساعت ده‌ها انگ به ما زدند، از بی‌بصیرت تا تندرو و سوپر انقلابی
چقدر پول خرج کردند، چقدر تریبون خریدند
آخر سر هم رهبر عزیزمان خودشان وارد عمل شدند تا اصل ماجرا روشن شد.
برای ساکت کردن ما که هم نظر ولی امر خود بودیم،

آقاجان، مگر ما مرده باشیم…

 

۱⃣ باز هم به عنایت خداوند متعال، اتکا و تمسک به مبانی امامان انقلاب اسلامی و توجه به تجربیات مذاکرات پیشین، این #منتقدان مذاکره و توافق با آمریکا بودند که به درستی، نظر امام انقلاب را تشخیص دادند.
اگر کسی اهل حق است، بسم‌الله.

۲⃣ به استناد بیان صریح امام انقلاب، هر تبعات و عواقبی که به واسطه‌ی این توافق به کشور، مردم و جبهه‌ی مقاومت وارد شود؛ مسئولیت شرعی، قانونی، دنیوی و اخروی آن بر گردن رئیس‌جمهور و اهالی مذاکره است که #تعهد داده‌اند و #قبول_مسئولیت نموده‌اند.

۳⃣ اکنون بیش از پیش نگران جان امام انقلاب هستم. ما جان‌فدایان، امروز وظیفه‌ی بسیار سنگین‌تری داریم و بلندتر باید فریاد #خونخواهی و #انتقام امام شهید را سر دهیم!

جماعت ولایت‌نشناس نادان!

دیدید بر خلاف نظر رهبر انقلاب عمل شد!

دیدید مردم راست می‌گفتند

مداحان و سخنرانان نادان وفاقی!
چطور میخواید جواب خدا رو بدین؟

دلمان خون شد یه عده کج فهم متوجه ولایت پذیری نشدن

 

حالا که غبارها نشست و پرده‌ها کنار رفت

روتون میشه تو چشم مردم پلاکارد به دست و نگران نگاه کنید در حالی که هزاران برچسب بهشون زدین؟

 

یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد
آنکه یوسف به زر ناسره بفروخته بود

“حافظ”

پایان دوران سیاست تحمیل و ابهام جریان وابستگی
و

آغاز دوران شفافیت و ابهام زدایی در مسئولیت توسط ولی فقیه سوم

در جمهوری اسلامی ایران

و با ریل گذاری جدید رهبری ؛ منتظر تحقق شروط هستیم.

برای خونخواهی و الان هم تحقق شروط؛ یک قدم عقب نشینی نکنید.

این خواست رهبری هست که به مشابه دستور هست.

 

علی قلهکی :

رهبری با این متن موافق نبودند ، شروط ان محقق نمیشود . امریکا بعد جام جهانی از برنامه اصلی رونمایی میکند . اگر اسرائیل پیشدستی نکند

والله معنای ولایت رو درک نکردیم
یادتون هست آقای زاکانی در مصاحبه ای گفته بود متن ۲۵ بار خدمت رهبری آوردند و بردند؟(اینجا)
یعنی ۲۵ بار مخالفت با متن اما نفهمیدند امام‌شان چه نظری دارند.
نه!
فهمیدند و مخالفت و مقابله کردند

سید محمد خاتمی ،محمد جواد ظریف ،حسن روحانی جز اولین نفراتی بودند که حصول تفاهم رو کتبا تبریک گفتند…!
همونا که تو اخیر جنگ با موشک ها دوست بودند…!

تمامی مسئولیت این توافق و قبول آن بر گردن شخص رئیس جمهور هست نه رهبر انقلاب…

علی الاصول یعنی
تک تک کلمات امام شهید ما که در این ۳۷ سال فریاد زد
مذاکره با آمریکا هیچ نفعی برای این کشور نداره،
گاهی ضرر غیر قابل جبران داره …