هم اکنون ؛

برگزاری آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ آبرسانی به ۱۹ روستای مجتمع امام علی (ع) یک بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه

صالح نگار- آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ آبرسانی به ۱۹ روستای مجتمع امام علی (ع) یک بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار صالح نگار؛ آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ آبرسانی به ۱۹ روستای مجتمع امام علی (ع) یک بخش سرفیروزآباد با حضور استاندار، نمایندگان مردم شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، فرماندار، مدیرکل دیوان محاسبات استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، تعدادی از مدیران و مسئولان استانی و جمعی از اهالی روستاهای تحت پوشش این مجتمع در محل روستای «قاپ قوی» در حال برگزاری است.

 پایان بحران آب در ۱۹ روستای بخش فیروزآباد با افتتاح پروژه «امام علی (ع) ۱»

با پیگیری‌های مستمر تلاش‌های جهادی شرکت آب و فاضلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پروژه بزرگ آبرسانی«امام علی (ع) ۱» در بخش فیروزآباد شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح که با هدف رفع محرومیت و تأمین آب پایدار برای ۱۹ روستای بخش فیروزآباد به انجام رسید، معضل آبرسانی سیار، ۴۲۰۰ نفر از هم‌استانی‌های عزیز پایان یافت و کام ساکنان روستاهای مذکور پس از سال‌ها انتظار و سختی شیرین شد و از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

پیش از اجرای این پروژه، ساکنان منطقه با چالش جدی کمبود آب مواجه بودند و تأمین نیاز روزانه آن‌ها از طریق تانکرهای سیار آبرسانی صورت می گرفت.

این طرح راهبردی که با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان اجرایی شده است،جمعیتی بالغ بر ۴۲۰۰ نفر را از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می سازد. عملیات اجرایی این پروژه شامل ۱۰۵ کیلومتر لوله‌گذاری، احداث ۲۱ باب مخزن با ظرفیت مجموع ۱۱۵۰ متر مکعب و ایجاد ۵ ایستگاه پمپاژ بوده است.

این اقدام گامی عملی در جهت رفاه حال مردم و توسعه زیرساخت‌های مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه است که پس از سال‌ها انتظار، به بهره‌برداری رسید.

 پنجشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۲۸

پایان خبر/