معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه:

صیانت از منابع آب، صیانت از حقوق مردم و منافع عمومی است

کرمانشاه/ صالح نگار- جلسه توجیهی و مصاحبه مأموران ماده ۳۰ قانون توزیع عادلانه آب با حضور نمایندگان شرکت مدیریت منابع آب ایران و جمعی از مسئولان و کارشناسان مرتبط در شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صالح نگار؛ معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه:مالی‌منش با اشاره به اهمیت تقویت تعاملات میان دستگاه‌های اجرایی و مراجع قضایی افزود: توسعه و تعمیق ارتباط مأموران ماده ۳۰ با مقامات محترم قضایی می‌تواند زمینه‌ساز تسریع در رسیدگی به تخلفات حوزه آب و افزایش اثربخشی اقدامات حفاظتی باشد. بدون تردید، پشتیبانی قانونی و قضایی از مأموران این حوزه، به تحقق هرچه بهتر مأموریت صیانت از منابع آب و حفظ منافع عمومی کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع آب تنها یک وظیفه سازمانی نیست، بلکه اقدامی در راستای دفاع از حقوق نسل حاضر و آینده و تأمین منافع عمومی جامعه محسوب می‌شود و در این مسیر، برخورد با برداشت‌های غیرمجاز و سایر تخلفات آبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه همچنین یادآور شد: انتصاب مأموران ماده ۳۰ قانون توزیع عادلانه آب با حکم وزیر نیرو انجام می‌شود و این مأموران مطابق اختیارات قانونی، مسئولیت شناسایی، مستندسازی و پیگیری تخلفات مرتبط با منابع آب را بر عهده دارند.

در پایان این نشست، بر ضرورت ارتقای دانش تخصصی، هماهنگی بین‌بخشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی برای حفاظت مؤثرتر از منابع آب و صیانت از حقوق مردم تأکید شد.

پایان خبر/